6.00 – 8.00
Schodzenie się dzieci. Aktywność indywidualna, zróżnicowana, podejmowana z inicjatywy dzieci. Zabawy dowolne, konstrukcyjne, tematyczne, dydaktyczne. Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe, zabawy ze śpiewem.
8.00 – 8.10
Czynności porządkowe i higieniczne przed śniadaniem.
8.10 – 9.00
I Śniadanie – zgodnie z harmonogramem posiłków spożywanych na stołówce.
9.00 – 10.30
Zajęcia dydaktyczne pod kierunkiem nauczyciela grupy, zajęcia dodatkowe w ramach czesnego, zabawy w ogrodzie przedszkolnym, spacery, zabawy ruchowe. Czynności higieniczne przed posiłkiem.
10.30 – 11.15
II Śniadanie – zgodnie z harmonogramem posiłków spożywanych na stołówce.
11.15 – 12.30
Grupa najmłodsza – odpoczynek i relaksacja. Grupy starsze: mycie zębów, bajkoterapia, ćwiczenia relaksacyjne, zabawy w sali lub na terenie przedszkolnym, praca z podręcznikiem. Zajęcia dodatkowe (płatne) dla chętnych dzieci. Czynności higieniczne przed posiłkiem.
12.30 – 14.00
Obiad – zgodnie z harmonogramem posiłków spożywanych na stołówce.
14.00 – 15.40
Aktywność indywidualna i grupowa, zróżnicowana, organizowana przez nauczyciela, o charakterze stymulacyjno-kompensacyjnym. Indywidualna aktywność podejmowana z inicjatywy dzieci. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Czynności higieniczne przed posiłkiem.
15.40 – 16.00
Podwieczorek
16.00 – 17.00
Zabawy swobodne, rozchodzenie się dzieci, nawiązywanie współpracy z rodzicami, rozmowy indywidualne.

